Canvi de feina, canvi de col·lectiu!!!

Fa calor, és agost, els carrers estan buits de cotxes, al facebook i a Instgram “lo peten” les fotos els viatjets “humils” de la gent, de platjetes, sopars a la fresca, mojitos o el que us volgueu imaginar i que faci enveja mentre jo treballi ja que el servei no tanca, a més que estic fent substitucions pel que moltes vacances tampoc em pertoquen…

Però surto de casa cap a la feina, amb un somriure a la cara, i 10 minutets abans per xerrar amb els companys de l’anterior torn i marxo 12 hores més tard (o una mica més ja que també em quedo una estona parlant amb els del torn següent…) amb el mateix somriure amb el que entro a treballar. Si, sóc feliç i em sento realitzat amb la meva feina!

Ja sabeu com va anar l’acomiadament de l’anterior feina pel post anterior, però ara puc dir amb tota seguretat que vaig fer una el·lecció correcte. Ara treballo en una Llar – Residènica amb discapacitats mentals, la meva nova família. I és que aquest és el sentiment que tinc allà. Un equip de treball immillorable i un col·lectiu amb el qual em sento molt realitzat professionalment.

Us deixo amb un documental que van fer les cracks Barbara i Bea de Borboleta produccions, que han retratat amb una especial sensibilitat la vida diària de tres usuàris de la Llar-Residència: l’Ivan, La Raquel i el Joan i de com els familiars van viure-ho.

Salut i bones vacances!

Anuncis

Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.

